Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Nov 2023 12:48:39 +0200

Tere!

Kihnu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2311201/25130 
aadressile Pärnu maakond, Kihnu vald, Lemsi küla, 19138 Sadama-Haigla tee// 
19140 Nõmme-Lennujaama tee// 3030003 Jõujaam-Töökoja tee// 3030023 
Jõujaam-Sadama tee// 3030036 Rock City tee// Audru metskond 138// 141// 
Jõujaama// Kalurite sadam// Kihnu tulepaak 842// Kivilaeva// Kombainikuuri// 
Kordoni// Kulla// Kõrkja// Külmhoone// Lossi// Mere// Merimetsa// 
Metsatalu// Männa// Nõmme// Papli// Printsisaare// Pärli// Rock City// 
Ruhvi// Saaru// Sadama// Sadamakao// Sadamakõrtsu// Suaru sadam// 
Suitsutsehhi// Tankla// Uusmaja// Uõtõruumi// Valve// Vana-Lossi// Õmbluse// 
Sääre küla, 139 (Lemsi sidevõrk, VT2006) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Siderajatis asub osaliselt Kihnu hoiualal ja ka 
osaliselt riigiteede kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26797205>  (menetlus nr: 
399811), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.11.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kihnu Vallavalitsus) või menetleja (KAIDO SELBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister